Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av mummytomoa - 26 oktober 2011 16:45

VARFÖR?!VARFÖR?! Varför kan inte jag bara få må bra?!

Jag tränar, städar, myser och tar hand om min älskade dotter, lägger all tid på att mysa med min sambo så att man inte glömmer bort att visa kärlek till varann nu när man skaffat barn, Jag ska börja jobba igen i december,

men VARFÖR mår jag inte bra?

klump i hjärtat och magen hela tiden och ångesten bara smyger sig på, JAG FÖRSÖKER ALLT!

Vad är det som fattas eftersom jag inte kan få känna mig lycklig igen?!

Jag börjar tappa tålamodet, vad ska jag göra?

Jag vill va mig själv igen, alla mår dåligt någon gång i månaden javisst, men inte varje dag?

Jag tänker på framtiden och då längtar jag, men jag känner mig inte lycklig??????

Jag tror att allt som har hänt mig innan som jag bara stängt inne har kommit ikapp mig nu!


Av mummytomoa - 26 oktober 2011 10:37

Inatt drömde jag om att jag började röka och snusa, hemska tanke!

Jag har ett sånt sug efter att röka så att det inte är sant, det jobbiga är att sambon röker, så det kan vara det som utlöser det.

Men jag ska inte börja röka!

Det är bara onödigt slöseri på pengar!

Dom pengarna går till min underbara dotter istället <3

Jag förstår inte hur man kan tänka och bry sig så mycket som jag gör, jag vill inte det, men på något sätt måste jag få saker ur världen innan jag kan släppa det helt.

Det är som att plåga sig själv, jag vill bara slappna av och bara släppa allt. 

Någon dag kanske det händer.

Någon dag kommer jag må bra igen.



PoK / MummyToMoa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards