Direktlänk till inlägg 4 oktober 2011

Allra första inlägget!

Av mummytomoa - 4 oktober 2011 17:15

Idag steg jag och min dotter upp klockan 8 och var jätte pigga.

Så jag tog och körde Zumba + Styrketräning i ca 1 1/2 timme.

Jätte skönt.

Sedan tänkte jag gå en promenad med min dotter i detta fina höst väder, men det jag såg när jag öppnade lådan med hennes stickade ytterkläder var, en larv (mottfjäril) på en av hennes plagg så det var snabbt in i tvättmaskin. Antisimex var här hemma förra veckan och sanerade, men det var bara köket och dotterns sovrum, så det blev till att idiot städa istället!

Det är så typiskt att sådant ska hända när man äntligen flyttat till ett ställe man trivs på.

Och snart är dotterns dop, och då ska släktingar sova över inte så kul med en massa skadedjur i lägenheten.

Men just nu sitter min härliga dotter i barnstolen och blir förbannad på sina leksaker medans hon samtidigt ler, en otroligt härlig syn.

Det som fattas nu är bara min underbara älskling som ska komma hem ifrån jobbet, man vet att det är kärlek om man längtar efter personen bara den går in i ett annat rum

Hur mycket man än kan bråka med varann så finns ändå kärleken där, och det jag har fått lära mig sen sommaren 2008 är att ALDRIG slösa bort ett ögonblick som kan bli det sista ögonblicket i sitt liv.

Men mer om det imorgon, nu ska jag umgås med min mamma sjuka dotter.


Peace&Love.....


Pok / MTM

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mummytomoa - 14 november 2011 19:46

Denna veckan kommer vi ha fullt upp, HÄRLIGT! Imorgon ska jag skriva tack kort och troligtvis få min fina mobil:) och det tråkigaste av allt fortsätta med tvåttningen, den tar jue aldrig slut?! Onsdag så ska man försöka ta sig in till stan och kö...

Av mummytomoa - 2 november 2011 16:51

När jag försökt hjälpa andra, lagt ner så mycket tid på dom så att nästan förhållandet mellan mig och min sambo tagit slut pga det, och man får ingen tack för att man bara ville få dom att må bra? Istället blir man utfryst.... inte bjuden till nånt...

Av mummytomoa - 1 november 2011 14:21

Jag älskar min sambo mer än någon kan förstå. Jag älskar min dotter mer än vad jag själv kan förstå. Jag har världens underbaraste sambo, visade honom igår hur mycket han betyder för mig, genom att måla en personlig tavla till honom, och hängde u...

Av mummytomoa - 26 oktober 2011 16:45

VARFÖR?!VARFÖR?! Varför kan inte jag bara få må bra?! Jag tränar, städar, myser och tar hand om min älskade dotter, lägger all tid på att mysa med min sambo så att man inte glömmer bort att visa kärlek till varann nu när man skaffat barn, Jag ska b...

Av mummytomoa - 26 oktober 2011 10:37

Inatt drömde jag om att jag började röka och snusa, hemska tanke! Jag har ett sånt sug efter att röka så att det inte är sant, det jobbiga är att sambon röker, så det kan vara det som utlöser det. Men jag ska inte börja röka! Det är bara onödig...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards