Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av mummytomoa - 13 oktober 2011 12:56

Idag vaknade jag och upptäckte att jag hade svettat ner hela kudden? första gången det hänt, gick upp och hade en mys sugen dotter, och självklart myser vi ner oss i soffan.

Jag blev otroligt sugen på ett zumba pass, så gick och sövde min lilla ängel och satte igång, och under träningen började axeln värka, men jag ignorerade det och fortsatte, efteråt bultade det i axeln och den känns svullen, hmm har nog överansträngt axeln, inte kul alls nu när man har en dotter.

Och sen upptäckte jag att min dotter hade lite "feber" 37.9 grader, och dom säger ju att under 38 är "ingen feber" för bebisar, så hon har fått sova mycket och fått mycket med mat.

Och om man ska komma tillbaka till ett gammalt samtals ämne, mitt hår.

Jag ville bli fin, jag ville känna mig till fixad, men nu efteråt så känner jag mig skit ful, hur kul är det? så jag längtar tills det växer ut igen och tills dess ska jag gå med mössa, JAG VILL INTE ENS ATT MIN SAMBO SKA SE MIG I DENNA FRISYR, då måste den vara dålig!

Så ja inget jätte negativt har hänt idag men liiite iallafall, men tur att inget värre har hänt i allafall:)


Ne nu blir det middag och sedan fullt ös med tvättning:)


PoK / MummyToMoa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards